~Det lyser i skåneland~

2010-06-02 @ 15:26:46
Solen lyser, vi har över 20 grader utomhus, själv vill man nästan sticka iväg och doppa sig i vattnet ♥ Jag saknar min hemby när det är så här fint väder. Vi hade 2-3 minuters gångväg så kom man ner så man kunde bada, jätteskönt och insjö så man behövde inte bekymra sig för att det skulle vara kallt om det väl var varmt i luften.
Här i skåne är det mest havet som gäller och det tar ju lite längre tid att värma upp det så än får första doppet vänta.

Jag har varit iväg på allergitest idag för att se vad jag är allergisk mot och vad jag bara är känslig mot. försöka förstå varför jag reagerar som jag gör.
Känner mig jätteyr och darrig efter besöket hos läkaren och de stal ca ½ dl blod från mig så jag känner mig lite slö och trött, jättebra jag får jobba hemifrån, dock medförde det ju att jag gärna vill jobba utomhus i det härliga vädret. då var jag tvungen att klippa en liten bit av gräsmattan så Kaworu inte får en massa fästingar. Så nu är jag ännu mer trött och sliten i kroppen.

Lagar köttfärssås och spaghetti som jag snart skall njuta av och jag lovar, lovar att jag ska ge er receptet på curry idag ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0