~Äntligen dags för lite vila~

2010-06-11 @ 21:33:40
Jag har varit på jobbet i 10 timmar idag, jag är helt slut i hela kroppen ♥ Handlade en mocca latte till älsklingen som "kompensation" för att han inte fick något kaffe imorse. Lovis, älsklingens underbara ängel till lillasyster är här hos oss idag, hon väckte älsklingen vid halv ett idag, han var totalt omöjlig att väcka, jag har ringt jättejättemycket och älsklingen vaknade inte en enda gång, men som tur var vaknade han när det knackade på dörren, eftersom hon var hos oss så köpte jag en hallonmousse till henne när jag handlade till älsklingen, tur var så gillade hon det.

Jag handlade lite innan jag gick på tåget så vi har gjort pannkakor och plättar här hemma ♥
Tittar på konserten med Morning musume från 2008, det var sista konserten för vår absoluta favorit Hitomi Yoshizawa, hon sjunger i Ongaku Gatas och Hangry&Angry.

Antar att vi kommer spela tvspel sen idag.
Hur kommer ni spendera kvällen ikväll?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0