~Äntligen avklarat & Tjej med flax~

2010-06-12 @ 22:47:54
Vi hade bekymmer idag, det brusade upp en jobbig diskussion om möhippan idag och det har varit mycket samtal, mycket diskussion, många emails men till slut blev det avklarat.
Vi har byggt ihop en byrå till sovrummet, ska ta bild på det senare.

Är fortfarande supertrött efter att jag jobbade länge igår, för när jag kom hem lagade jag mat, sen åt vi, efter det var det dags att bygga ihop byrån (vi avslutade den idag) men vi höll på i flera timmar och jag kom inte i säng förrän vid 1. Då hade jag varit uppe sen tjugo i sex på morgonen.
Vi har städat, handlat och spelat tvspel sen älsklingen gick till jobbet och nu tittar vi på Disney ♥

Tänkte berätta dock om en tjej med flax (jag)
Jag handlade en tialott - vann 10 kronor
Bytte den till en ny lott - vann 10 kronor
Bytte den till en ny lott - vann 10 kronor
Bytte den till en ny lott - vann 20 kronor
Bytte den till två nya lotter - vann 10 kronor
Bytte den till en ny lott - vann 10 kronor
Bytte den till en ny lott - vann 10 kronor
Bytte den till en ny lott - vann 10 kronor
Bytte den till en ny lott - denna gången var det en nit.

Nu när vi ser på Disney så har vi njutit av laxfilé och ris ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: simone

Hej pinglan! Vad hittar du på..? Jobbar du över sommaren eller tänka njuta av ledigheten?

2010-06-14 @ 11:33:39
URL: http://fattybom.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0