~Äntligen äntligen~

2010-06-24 @ 17:17:22
Jag är hemma och är ledig fredag, lördag och söndag, så härligt!!! Solen lyser, det är *springer och kollar* 24 grader ute i skuggan i Eslöv och Kaworu ligger i skuggan på trädäcket och njuter av solen.
Jag känner mig sprudlande lycklig idag ♥

Jag tog inte med mig datorn hem så jag kommer ha en jobb-fri helg ♥ och skall njuta av livet. Men när jag tänkte det innan så kom jag på att jag har inte någon som helst aning om vad jag gör när jag ska njuta av en dag, vi har massor vi kan göra, se på film, se på anime, läsa manga, spela spel på någon av våra *räknar* 8 spelkonsoller, spela vanligt sällskapsspel med mig själv (det går, jag har vant mig sen jag var liten då jag alltid varit en gamer (som är urkass på spelen) och det är inte alltid de andra velat spela med mig så jag brukade spela med mig själv, tyvärr var jag ganska partisk.) kanske leka med Kaworu, jo det kommer jag visserligen göra....

hmm det finns massor, men det är ingenting jag verkligen brinner för att göra.

Har ni något tips?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Du kan ta första bästa tåg och komma till Norrköping!



DET tyckte jag var en bra idé nickar instämmande mot mig själv

2010-06-24 @ 19:14:03
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0