~Överraskning~

2010-07-06 @ 21:08:32
Jag har varit iväg och fixat en grej idag, tänker vänta med att berätta ett tag framöver :) ni får se när tiden är inne. Jag lovar ni får se inom kort ♥

Jag och älsklingen har haft ännu en mysig dag tillsammans och ätit köttfärssås och spaghetti och jag har ordnat lite efterrätt som överraskning till oss ♥

Nu ropar Kaworu på mig, han behöver gå ut och lätta lite på trycket (vår älskade voffsing)
Hörs förhoppningsvis senare idag.
Jag och älsklingen skall ha lite "massage-stund" vi skall ge varandra ryggmassage.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Schuldig

Hör du gumman, vi måste ju hitta en helg där vi kan åka till Tivoli snart! När är ni lediga?



Kram,

Sandra

2010-07-07 @ 10:08:31

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0