~Möhippa~

2010-07-19 @ 19:22:52
Jag har i flera veckor försökt verkligen att låta bli att blogga mycket då det absolut roligaste jag hade att berätta var våra planer för Ninis möhippa!!
Samt att jag inte haft mycket tid ledigt vid datorn när jag kommer hem nu när älsklingen har semester.
Jag har en del bilder från möhippan i helgen men kommer lägga ett ordentligt inlägg om det imorgon. Jag har väldigt stressigt just nu med massvis med bröllop och möhippa och sådant så jag kommer ha väldigt dåligt med tid att kunna blogga ordentligt, tror dock det blir lite mer bloggande efter helgen då älsklingens semester tyvärr är slut.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-20 @ 02:03:07
URL: http://lawliet.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0