~Min allra egna långlördag~

2010-07-03 @ 23:17:09
Som varit fylld med stekhet värme, vi hade 29 grader i skuggan klockan 2 idag, det har varit sinnessjukt varmt, en riktig skånsk sommar dock så det var härligt att känna att vädret är tillbaka att återställa sig efter vulkanutbrottet.

Jag var iväg imorse och köpte grejer för att göra riktigt mysig frukost, jordgubbar, färskpressad apelsinjuice, frallor och plättar ♥

 

Efter frukosten så satte vi oss och spelade Age of Empires, ett strategispel, det var så hemskt varmt ute att det inte var så skönt att göra något ute så vi höll oss inne ett tag.

Mitt i spelet upptäckte jag klockan var lite mycket så jag ordnade liten lätt lunch, frallor, äpplemust (saft från "bröllopsserien", riktigt god!) och jordgubbar.

 

I bakgrunden ser man brevpapper, jag skriver till min kompis Tokiko i Japan, hon har precis flyttat till hus med sin nya man ♥ Så glad jag var när jag fick hennes brev, försöker skriva tillbaka till henne.

 

Sen stack vi ner till netto och köpte grillkol och lite mer >.> det blir alltid så när man skall handla. Sen satte vi igång grillen och grillade flintastek. Jag gjorde en sallad till och chilibearnaisås.. det var riktigt gott.

 


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0