~Lax och Broccoli~

2010-07-02 @ 22:56:53
Idag efter jag kommit hem så bytte jag bara om och så stack jag och älsklingen till min mamma och pappa, ett par vänner till familjen hade kommit till dem och de skulle äta laxrätt *mums* vi var också bjudna!
Mamma gör något speciellt.
Hon kokade upp potatis och sen la hon en massa laxar i en ugnsform, fyllde med broccoli uppepå och hällde sojamjölk (lite tjockare variant) uppepå och ställde in i ugnen, riktigt riktigt smaskigt!!!

Sen vi kommit hem har jag tränat "step up" med stängerna till älsklingens hantlar och gått upp och ner i en timma och tittat på första avsnittet av den nya säsongen av Top Gear!! Så glad!!

Sen har älsklingen köpt en japansk utgåva av Totoro, engelsk subtitle och det är dubbeldiskutgåva ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

haha aaaaah det lät som en underbar kväll^^

2010-07-02 @ 23:00:30

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0