~Konstig dag~

2010-07-14 @ 20:36:12
Det hade hänt lite jobbiga grejer hemma idag så jag klarade inte mentalt av att vara kvar på jobbet så jag jobbade hemifrån största delen av dagen.
Det var skönt att jobba hemma men jag hade självklart dåligt samvete eftersom jag mådde bättre under eftermiddagen (jag hade glömt laddaren till datorn på jobbet så datorn dog under eftermiddagen) Men jag kommer ändå försöka hinna ikapp och jobba ikapp den tid som jag missade.
Det var trots allt av en (enligt mig) riktigt bra anledning till att jag tog mitt beslut, för jag grubblade över det på jobbet innan jag bestämde mig.

Men jag mår bättre nu :) och jag ska till jobbet imorgon igen.
Jag och älsklingen fick hjälp av pappa så vi har slängt mängder av skräp idag. känns jättebra, har mer som behöver slängas vid returpunkten men det får bli en annan dag.
Har lite ont i magen så jag har tänkt lägga mig i sängen och vila samtidigt som jag spelar mario kart. Men så fort magen mår bättre så ska jag köra mitt träningspass igen ♥

Gårdagens träning:

70 olika sorters situps.
40 armhävningar (20 per gång)
ca 30 benlyft (ligga på rygg och lyfta benen upp och ner)
ca 30 squatts
stretchning

Gjorde de flesta övningarna med hantelstänger för att få lite mer effekt.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0