~Full rulle hela veckan lång~

2010-07-01 @ 22:01:46
Som jag berättat så har jag haft sinnessjukt mycket att göra om dagarna så jag knappt hinner blogga, men jag kommer som tur var alltid ihåg att lägga åtminstone ett inlägg.

Efter jobbet var jag till banken, sen till apoteket och köpte allergitabletter till älsklingens hemska gräspollenallergi. Sen handlade jag och åkte hem, köpte varsin glass till mig, älsklingen och hans söta lillasyster eftersom de skulle möta mig på vägen hem ♥

Sen har vi gjort hemlagad pizza och har tittat på Alice in Wonderland, den som nyligen kommit ut på DVD. Riktigt bra film, min favorit är the mad hatter, Johnny Depp ♥

Vem är er favorit?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0