~Första träningen på gym~

2010-07-22 @ 22:22:47
Efter jobbet så gick jag och skrev ut fler bilder från Mattsons fotobutik, det är sammarbete med expert, jag har bestämt mig för att bli stamkund där ♥
Det blir riktigt riktigt bra kvalite på bilderna.

När jag var i Lund så fikade jag med Madde, det var riktigt trevligt ♥
Sen efter det gav hon förslaget att testa att träna på hennes klubb, jag stack hem snabbt och så iväg igen och vi tränade tillsammans, det var riktigt trevligt och något jag verkligen vill fortsätta med. dock nästa gång ska jag bara äta kvällmacka... jag orkar inte laga mat efteråt. Det märkte jag tydligt idag.

Har sett på anime idag sen jag kom hem men ska snart gå och lägga mig.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0