~Förödelsen~

2010-07-26 @ 19:12:32
Jag var idag till ICA och handlade frukt, har tänkt göra fruktsallad, handlade på ica då det är närmare gymmet, skulle bli hämtad av min vän ♥
Dock fick jag då se förödelsen branden gjort, djurbutiken har klarat sig hyffsat, men hela taket har brustit och hela butiken är full med takpaneler, tegel, träskivor och skräp. det är hemskt att se och det luktar illa.

Det känns riktigt skönt efter träningen ♥ Äter köttfärssås och spaghetti som älsklingen gjort tidigare idag! Jätteglad!!
Ska titta på anime, se vidare på Monster, har inte sett den på en evighet men det är svårt att komma in i en anime som man inte sett på länge, speciellt en anime som monster som är riktigt riktigt bra och extremt välgjord med detaljer.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: moaa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-27 @ 12:37:34
URL: http://moathemoses.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0