~Zumba och promenad~

2010-01-18 @ 20:32:03
Tränade Zumba och gick ut med Kaworu, min skada i foten blev värre haha, har bandage runt fotleden igen XD
Kaworu gnällde på nedanvåningen så gick ner till honom och då var det promenad som gällde. Gick ut i hyffsat kalla kläder för skulle inte ut så lång sväng, dock träffade jag på en granne och vi pratade i kanske en halvtimma så när jag kom hem var jag helt stelfrusen.
Har precis tränat igenom en hel 20 minuters runda till med zumba, känns skönt. Nu ska jag fixa lite vid datorn sen blir det dags att ta älsklingens disk.. han hann inte göra den före jobbet.. Men det betyder han får ta den i ett par dagar fram XD

Ska också kanske äta lite mat....Kanske är en bra ide XD Tur man tränat lite dock ^.^
Skall definitivt inte glömma imorgon.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0