~Zumba Fitness~

2010-01-09 @ 21:54:10
Har suttit mest vid datorn nu under kvällen men jag blev för ett ögonblick bättre i magen och bestämde mig för att träna lite på zumba fitness, vet att magen kommer sota för det men vill ju inte gå upp när mitt mål är att gå ner XD

Tycker det är riktigt skoj träning, man blir på gott humör ^.^

Min älskade är och jobbar och sötnosen (vovven) ligger ihopkurad på en filt och sover.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Jag har inte zumbat på ett par dagar nu. Måste göra det. Min höft börjar ta stryk för att jag inte rör på mig. Och ut vill man ju inte gå. Där fryser man fast.

2010-01-10 @ 00:23:55
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0