~youkoso~

2010-01-04 @ 09:24:01
Jag är en glad tjej från Eslöv och jag är redo för att börja blogga på allvar, jag har varit en tid hos bloggsida.se men sen började det krångla med uppdateringar och sånt så man kunde gå dagar utan att kunna blogga men har märkt att blogg.se aldrig krånglar.
Jag har tidigare försökt hos blogg men glömde mitt användarnamn och lösenord men nu är jag tillbaka för att på allvar vara en intressant bloggare.
Jag kommer berätta lite mer om mig själv men just nu så ska jag till arbetsförnedringen och skriva in mig!! Jag kommer att börja blogga senare idag med massor av bilder från min och min sambos vistelse på Yasuragi i Stockholm, vi firade nyår där men även vår femårsdag i förskott!

Mina allra största intressen och passion är anime och japan så det kommer jag säkert plåga er med ~.^

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0