~Walk mate~

2010-01-25 @ 20:23:39
Det heter ett program i min mobil, Jag har velat testa den, det är en application som är en stegräknare ^.^
Jag har haft igång den hela dagen, vissa tider har jag glömt ha telefonen med mig. men sammanlagt så har jag gått 7011 steg idag. Då är inte promenader med Kaworu inräknade utan bara till, på och från jobbet.

Ganska intressant hur mycket man rör på sig ändå för att vara kontorsarbetare.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Låter nyttigt tycker jag^^



Själv har jag nog gått MAX 200 steg idag....



Blir bättre imorgon då man ska storhandla, springa fram och tillbaka till biblioteket och en tusen andra små ärenden!



Nu tror jag att jag ska sätta mig och skriva lite^^

2010-01-25 @ 20:44:35
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0