~Våfflor~

2010-01-25 @ 18:34:06
Jag bestämde mig för våfflor då jag kan sitta samtidigt som jag lagar mat och det är varmt när man äter.

Ser på sista avsnittet av Maria-sama ga miteru, mysig serie, men jag är inte helt överförtjust i den tyvärr.

Efter det avsnittet kommer ett special-avsnitt..

Ah, förresten, var hemskt klantig när jag lagade mat T_T Jag skulle göra smeten för våfflor, bestämde göra dubbelsats så jag kan göra till oss båda imorgon...
Upptäckte när jag skulle hälla i mjölet (som var sista ingrediensen) att jag inte hade något mer mjöl... och jag måste baka bröd ikväll, stressar jättemycket, jag vet att göra mer våfflor till oss båda är en bra och snäll tanke men älsklingen kommer inte uppskatta våfflorna eftersom brödet är viktigare... synd... men samtidigt kan jag förstå honom även om jag säkert kommer att försvara mig XD

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

man kan äta våfflor till frukost!

2010-01-25 @ 19:16:19
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0