~Underbar kväll~

2010-01-27 @ 22:11:29
Jag har haft en underbar kväll, kören var inställd så jag kunde spendera mer tid med älsklingen, var ute och lekte med vovven i snön, han älskar snö..

Vi städade en del hemma och sen lagade en jättegod laxrätt, har sett på inside the actors studio men jag är jättetrött och har ont i magen så går och lägger mig.. Johan sitter kvar och tittar en stund till, är alldeles för trött för att lägga upp bilderna på maten så jag gör det imorgon med en bättre beskrivning.

Godnatt och sov så gott!!!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

naw, gumman... din mage är dum!



DOCK!!!



läste jag nyss medan jag gjorde efterforskningar att om man tillhör jordelementet har man magproblem, stress och oro som negativa "vill säga instrument men jag vet att det är FEL men det är nått ord som ska stå här så du får hitta på det själv!



En rolig liknelse är dock att de FLESTA jordelement har sin karriär i ekonomiska yrken!

2010-01-27 @ 23:01:06
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0