~Trött~

2010-01-11 @ 21:44:35
Jag är jättetrött nu, när jag kom hem hade jag blåsor på fötterna och ont men skulle ändå laga mat, älsklingen var söt och förberedde matlagningen även om jag själv gärna tagit det lungt när jag kom hem, men det är bara jag som är lat.

Har fortfarande lite ont i fötterna, men fryser som en tok!! Men har på mig en filt och min mysiga stickade kaninklänning.

Åt carbonara idag, vi har lite speciell mat idag ^.^ Det är vår femårsdag. Jag ska rita en tribute-bild för vår femårsdag i photoshop, kommer lägga in bilden sen idag när jag är klar med den..

Ska också försöka ha ork till att göra en varsin o-bento, hoppas verkligen det, annars blir jag ledsen på mig själv.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

carbonara? det får du berätta om! Är det gott?

dum frågaXD självklart det är gott! annars så skulle man inte laga till det vid ett speciellt tillfälle!



plåstra om fötterna



Och nej jenny, du är INTE lat^^

2010-01-11 @ 22:21:04
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis på fem-årsdagen då!

2010-01-12 @ 16:04:24
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0