~Trevligt sällskap~

2010-01-15 @ 23:41:13
När jag varit hos pappa och mamma så skulle jag träffa min och älsklingens vän Lisa, vi skulle umgås idag före mötet ^.^ Jag älskar att ha vänner över och brukar bli glad av att kunna umgås och ha trevligt.
Vi bestämde oss för att ta med hem från pizzeria ^.^
Fick skjuts av pappa och mötte Lisa utanför Bobbys restaurang, Fick reda på att deras kock var sjuk och de hade kalabilik, man kunde bara beställa antingen pizza eller planka.. Vi är båda mjölkallergiker så vi valde att gå till en annan pizzeria istället, det var jättegott ♥

Suttit och pratat massor, Har satt upp en hylla i vardagsrummet åt älsklingen och har dammsugat, duschat och tvättat håret så nu luktar mitt hår smultron ♥

Just nu fyller hon sin madrass med luft ^.^ Kaworu skäller på den uppblåsande madrassen som låter som en dammsugare och lyfter sig samtidigt *fniss* Ah, nu gick han tjurigt iväg.

Testade en "ny" bluetoothhandsfree min pappa hade till övers men har inte koden så kan inte testa den *tjurar* Men ska be om koden imorgon istället. Känns skönt att äntligen ha en ledig helg imorgon ^.^ Så glad.
SKA INTE GÖRA ETT UNS AV ARBETE IMORGON!!!!!  förmodligen blir det det ändå XD

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0