~Trevlig morgon~

2010-01-17 @ 11:10:42
Vaknade före alla andra, tydligen gick de och la sig efter 5 och jag väckte dem 10 XD
Gick ut med Kaworu 9 och sen så gjorde jag iordning frukost, dukade och ordnade te/kaffe.

Nu sitter vi och tittar på Shuffle!!

Vi har precis sett klart Tonagura, det är en serie som handlar om en tjej och hennes syster vars gamla grannar/barndomsvänner som flyttade tio år tidigare kom tillbaka nu.
Hon hade höga förväntningar men det visade sig att han har blivit ett gigantiskt pervo och hon blir jättebesviken.
De är båda kära i varandra men är superduktiga på att missuppfatta situationer.
Man får följa den utvecklingen ^.^
Jag gillade den skarpt för att den fick mig att skratta väldigt ofta.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Jag tar med mig min hårddisk och snor lite anime av dig när jag kommer ner i mars...hehe!

2010-01-17 @ 12:01:12
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0