~Trevlig middag~

2010-01-23 @ 18:40:17
Jag och älsklingen var bjudna till mamma och pappa på middag, det var jättegott!!! Kokt potatis, gott kött jag inte kommer på vad det heter, en jättegod sås till också!!

Vi testade ett sött spel som hette Dewy's adventure, hade lite problem att få det att fungera så visade super mario bro's wii för mamma och pappa och efter älsklingen tagit sig till jobbet (självklart) så fick jag det att fungera.



Man är en liten vattendroppe som är jättesöt, man rör wii-kontrollen så "glider" han längs med marken, man måste slå till svarta droppar som försöker smutsa ner en och då kan man antingen bli is genom att dra ner temperaturen eller bli dimma genom att öka temperaturen, när man är is kan man snurra emot de svarta dropparna och är man dimma ger man dem en chock genom blixtrar. så sött ^.^

Jag ville egentligen vara kvar och kanske spela kort, se en film eller så men har ont i magen och kände det var bäst att ta det lugnt här hemma... kunna lägga sig och vila, sen dessutom så vill jag inte oroa mamma eller pappa.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

kawaii~

2010-01-23 @ 19:56:35
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0