~Tips om dekoration på naglar~

2010-01-31 @ 10:47:16
Som mina vänner vet så har jag börjat fascinera mig med nageldekoration. Har tidigare haft smått intresse då jag brukade använda mina örhängen (ploppar) i min lillfingernagel i högstadiet, brukade ha en plopp med yin och yang eller en fjäril.
Har letat länge efter att kunna köpa dekoration till naglar, började mer aktivt dekorera naglarna efter jag köpt av misstag nageldekoration i Japan, var tänkt till mobilen XD röda stjärnor och runda genomskinliga. de var fina ^.^

Men nu när jag var på cubus lite före nyår hittade jag dessa:


Lite dålig kamera som sagt men ni ser hyffsat hur de ser ut

Dessa som sagt hittade jag på cubus för bara 100 kr. De är jättebra och jag gillar dem skarpt.
Men nu har jag letat runt lite och hittat denna sida, de har en hel del olika dekoration och ofta är det svårt att visa ordentligt. men tog ut en bild för att kunna demonstrera:

Det finns de som är lite mer "enformiga" så alla naglarna är likadana, men tänkte ändå visa vad de har, de har även liknande de som foki använder, sådant som sticker upp en hel del, djur, kakor, blommor osv.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0