~Thailandresa~

2010-01-18 @ 12:22:03
I framtiden har vi flertalet resor inplannerade, så fort jag får ett fast jobb och kan spara pengar har vi redan planer på att åka till Japan igen.
Men jag har talat med lite vänner (Älsklingen vill inte) och vi pratar om att åka till Thailand.
Någon som har några bra tips om hotell och städer?? Områden att besöka? Vi vill gärna inte spendera för mycket på hotell men vill vara på ett riktigt fint hotell ändå ^.^ Fint men inte 1000 kr per natt liksom.
Jag vill åka till bangkok men fick höra idag att en vän till mig ville hem samma dag för det var så hemskt med avgaser och så. De bodde på en liten ö och spenderade 2 nätter i Bangkok.

Vill ha så många tips som möjligt!! Vi är flera stycken som åker (förmodligen, sådana här roliga händelser brukar sprida sig och många vill men kanske inte alla kan) och man måste ju ha lite variation eftersom alla vill olika saker! Ös på med ideer..


... Jag är idel öra ^.^

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0