~Shuffle och köttfärsgratäng~

2010-01-30 @ 23:32:29
Gjorde en ny rätt idag, potatis och köttfärsgratäng!! Det blev faktiskt jättegott ^.^ Gjorde en med ost till älsklingen och en utan självklart till mig själv. Det var lite intressant att testa nytt.

Vi i föreningen har nyss sett klart Shuffle, det var söt serie först, sen extremt seriös och väldig utveckling. Jag skulle faktiskt rekommendera den, men lite synd att den börjar så konstigt.

Jag har suttit och väntat en del för någon *hint hint* visade min sambo en ny sida där man kan köpa billigare animeer, så Johan var helt fast i att titta på dem..... Så kunde inte blogga förrän nu.
Faktiskt kände jag lite stress över det @.@

Nu har vi ganska skoj. Vi har japanska skolan här och de har precis fått göra mitt handgjorda läxförhör XD vi hade ganska roligt ^.^

Nu ska vi spela lite spel, wii med 3-4 spelare ^.^

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0