~Sen uppdatering idag~

2010-01-12 @ 11:39:14
Blev stressigt imorse så hann inte uppdatera, gomen♥

Jag har suttit och jämfört konton idag, gjort avstämningskontroll på bokföringen jag fått i uppdrag att göra.
Suck... så mycket som har blivit fel och det är alldeles för krångligt för att börja om från början T_T
Så måste gå igenom, reparera och ändra och dona och fixa, inte skoj. men jag får lön för det iaf ^.^

Har ont i ögonen, glömde glasögonen igen mitt knas XD

Ska snart äta lunch, tog med en o-bento idag, den blev jätteful men tog bild på den iaf, lägger in den senare idag.

Vad ska ni äta??

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Leia ♥

Kanske du alltid borde ha glasögonen i väskan? =)

2010-01-12 @ 12:08:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: chaya

Ah stackare...



Du får sätta larm fem min innan du ska gå;

Glöm INTE glasögonen!



kanske hjälper?

2010-01-12 @ 12:19:09
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0