~Så Elakt~

2010-01-28 @ 19:30:45
Jag spenderade det mesta av min energi innan idag till att skotta våran gång till huset och utanför, det var jobbigt och tog lång tid men kändes skönt efteråt.

Nu så var jag ute med hunden och såg att de har skottat med små traktorer utanför oss, så mitt slit var fördjäves, sen har de dessutom kört förbi en av de stora högarna som jag skapade innan och den har rasat T_T Så var lite sur när jag såg det.

Efter promenaden så säger walk mate 9 610 ^.^

För er som inte har sony ericsson eller har för "gammal" version så här är en bild, tyvärr blev det inte bra när jag skulle ta kort på mobilen så tog en bild genom googlesökning.

Inte så bra bild jag vet...


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0