~Rekryteringsmässa och fönstershopping~

2010-01-29 @ 16:11:21
Jag var med en vän på rekryteringsmässan i Malmö idag, Det var tyvärr mest säljar-jobb, väldigt mycket genom telefon, så lämnade inte in så mycket ansökningar men några blev det iaf.
Mässan var överfylld med folk och hemskt jobbigt för alla var sura för det var mycket folk och trängde sig för alla andra trängde sig.

Efter vi gått runt två varv bland folkvimlet så gick vi ner för att ta ut pengar, jag skulle handla lite och där jag skulle handla kunde de inte ta kort just då.
Sen fönstershoppade vi, det var jättetrevligt, tittade in i Buttericks också, de har så roliga grejer där.
Vi hade tänkt fika men beslöt oss för att inte göra det, men när jag väl kom till stationen och missade tåget med minuter så köpte jag en kopp te och en jättesöt maräng för bara 18 kr. Var så frusen ända in i benen så tyckte jag förtjänade lite värme.

Tog en bild på min lilla fika med mobilen, ursäktar kvaliten.


Visst är marängen söt?! Den är rosa, om det inte syns på bilden, hade frukt-te som var gudomligt gott.

Eftersom jag ändå fått in lite bilder från kameran så måste jag ju bara visa några söta bilder på vovven.


Här är han bara några månader gammal ^.^


Hihi han var helt yrvaken när jag tog denna bilden.

 

Vi mådde dåligt och låg i sängen, Kaworu fick sitta i datorstolen och vilade huvudet mot armstödet.

 

 

Vill visa en annan fin bild från Norrköping.

Det är en av de kända rondellerna.

Vackert eller hur?!

När jag kom hem hade älsklingen gjort Korvstroganoff ♥ Han satte igång Top Gear för jag älskar det så mycket, bara för jag var trött och kände mig inte så bra efter den länga vistelsen i Malmö.

Nu ska jag träna zumba och sen duscha.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

naw söt han är!



*saknar Zoe.....



*saknar min vän med!



Hoppas din dag inte varit alltför stressig trots allt trängande folk.

2010-01-29 @ 16:14:38
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0