~Pac Safe~

2010-01-24 @ 20:46:56
Jag fick en väska av mamma och pappa i födelsedagspresent för några år sedan, det är en mindre väska som man kan spänna runt magen, men som ser rätt så bra ut om man jämför med vanliga magväskor. Påminner mer om en kameraväska.
Den har stålnät i sig och andra grejer gjort i stål för att förbättra säkerheten, detta för att ingen skall kunna skära sönder väskan eller knäppa loss den runt midjan, man kan till och med "låsa" den så det inte går att öppna väskan. Jag älskar den eftersom den får mig att känna mig säker.

Tänkte på när vi åker till Thailand, läste att brottsligheten är rätt hög där, iaf på naiva turister och jag är definitivt ett riktigt kap vad det gäller att vara naiv XD
I Japan behövde jag inte bekymra mig men blir lite nervös, jag och min familj har blivit rånade ett par gånger så jag är jätteparanoid vad det gäller sånt.

Hittade denna väska från Pac safe ^.^


Denna är också fylld med Säkerhetsanordningar, se bild:



Jag kommer definitivt tänka på att köpa denna väska då den faktiskt verkar riktigt fin ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Oh, inte nog med att den var praktisk, den var fin med!



Kanske blir ett bra köp inför resan!

2010-01-25 @ 01:30:32
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0