~överraskning~

2010-01-21 @ 22:50:58
Jag gjorde en liten tårta till älsklingen, vi hade inte så mycket att dekorera med och självklart skulle grädden inte räcka till >,<

Men så här blev resultatet ^.^ Lite iaf.. men den är säkert god.. trots att den inte har massa jordgubbar och sånt..
Använde mig av en hjärteform så den är formad som ett hjärta, kanske inte syns på bilden...

Grädden som sagt tog slut, skall göra en bättre någon gång, denna visar verkligen inte min baka-förmåga.. Texten är "for U" varav u:et har ett hjärta i sig.. det är svårt att skriva skrivstil i glasyr...

Grädden ville redan falla av, den är så elak.. men som sagt, dekorationen gör inte smaken som Tonagura bevisar mycket ypperligt.

 

 

Jag vet subben är fel, men det är ett klipp som är efter 4½ minuter.. se den scenen tills de äter kakan.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0