~Onyuu~

2010-01-10 @ 21:48:28
Jag blir jätteglad om jag kan få lite feedback på min header, jag är inte så duktig i photoshop så blir glad för råd och tips men även feedback om utseendet.

Jag har en vän som kallas för chaya, hon är jätteduktig i photoshop, titta gärna på hennes blogg så förstår ni vad jag menar. Hon har lärt mig en hel del av vad jag kan men har även lärt mig genom tutorials genom youtube. Finns de som har riktigt bra förklarande så man verkligen hänger med ^.^

Nu så ska jag duscha och sen gå och lägga mig, ska förbereda mig inför imorgon då jag ska till min pappas jobb och extra-jobba lite grann, samt träffa en man som vill ha hjälp med sin bokföring, jag arbetar då genom min fars egna firma, ska bli intressant men jag är så nervös!!! Men tydligen är han kass på bokföring så jag behöver inte vara rädd för att han använder termer jag inte förstår mig på.

Nighty Night~

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Vad kul att du får någonting att göra som håller dina redovisningsekonomkunskaper uppe. (Det där blev ett långt ord!)



Btw så har vi äntligen köpt en trådlös router och nu kan både jag och Ola sitta vid en varsin dator med internet här hemma. YEAY!!



Imorgon ska jag till biblioteket med Rosa och försöka koncentrera mig på mitt författarskap.

2010-01-10 @ 23:11:35
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: Nina

Ah förresten så är din header fin! Riktigt fin! Två tummar upp! (Skulle ge dig fler tummar men jag har bara två... XD )

2010-01-10 @ 23:13:15
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: chaya

Håller med Nina, det blev jättefint!



*och jag är så avis på dig och din förmåga att posera framför kameranXD



Det blev jättebra bilder!



kramar

2010-01-11 @ 08:56:45
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: chaya

hm, skulle vara fint med en vit ram runt headern^^ om du vill utveckla den!



kom bara och tänkte på det nu. men nu måste jag springa och hitta något VARMT att ha om benen^^

2010-01-11 @ 09:04:09
Postat av: chaya

igen^^



GLÖMDE skriva att jag vet att du kommer att ha roligt och känna dig riktigt duktig imorgon!



Så det gör jag nu iställetXD

2010-01-11 @ 17:14:30

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0