~Ont i magen~

2010-01-09 @ 11:44:47
Fortfarande problem med magen T_T
Hade väldigt ont igårkväll och det är inte mycket bättre idag, tyvärr.

Idag så ska jag ta det lite lungt. Sitter i datarummet tillsammans med älsklingen ^.^ Känns jättebra att äntligen ha ett skrivbord att ha datorn på ^.^ Känns underbart att kunna sitta vid datorn i samma rum som älsklingen igen ^.^

Ska sätta igång min anime nu dock - Mamotte Shugogetten, rätt så bra serie men jag har definitivt inte fastnat för den, den är inte så pass bra, än...

för er som inte vet vilken anime jag talar om så ber jag er kika in på - http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=922

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0