~Onaka ga peko♥peko~

2010-01-12 @ 17:49:14
Har precis kommit innanför dörren, ska ta det sista rycket och ta ner de sista julsakerna.. längtar så, älskar att sätta upp det men fy vad tråkigt det är att lägga ner det igen T_T

Håller på och lagar gourmetmat, snabbmakaroner med köttbullar XD
orkar inte göra bättre, är så himla trött..

Pappa ska komma hit idag med ett skrivbord så jag lättare kan arbeta, men jag tror inte älsklingen kommer gilla det, men jag behöver mer uttrymme ibland.
Det skrivbordet är till när jag ska jobba, inte när jag ska blogga eller skriva, men kan vara lättare när jag arbetar i photoshop också..

Blev jätteglad när jag kom hem, Kaworu var alldeles överlycklig när han hörde mig komma i närheten av dörren, jag talade med en kompis i telefonen så han hörde mig på håll ^.^

Är verkligen jättetrött, men ska skriva lite mer senare idag när jag fått mer gjort.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0