~Ohayou~

2010-01-13 @ 07:04:49
Godmorgon alla glada ^.^

Jag sitter och äter frukost nu *fniss*!!
Älsklingen ligger fortfarande och sover i sängen, väckte honom inte, han lägger sig sent eftersom han kommer hem halv tolv-tolv varje dag (nästan). Han behöver få sova ut ibland.

Jag skulle upp sex hade jag tänkt mig men Kaworu fick för sig han var diplomat och bestämde jag skulle vakna tio i fem *tjurar* Han började pipa och hade sig, jag har nyligen fått lära mig att han bara piper för uppmärksamhet för han vaknar före, visst lite kissnödig lär han nog vara, men inte så pass att han egentligen behöver pipa, så jag ignorerade honom, fem minuter senare tröttnade han och la sig för att sova.... jag hade svårt att somna om, men när jag väl somnade om vaknade jag inte direkt av väckarklockan. Gick upp samma tid som igår men idag är jag inte alls stressad.... skumt.

Hur var er frukost?? Min var ganska tråkig, ett glas vatten och två mackor utan pålägg.. vi har inget pålägg hemma förutom kaviar och jag äter aldrig kaviar på mackan om inte ägg är emellan. När jag var liten och på dagis så fick jag alltid en knäckemacka med kaviar på för jag inte tålde smör eller det andra... så enformigt och tjatigt att jag inte vill äta mackor med bara kaviar.

När jag och Johan var i Japan brukade vår frukost bli köpt på 7eleven, en varsin onigiri eller sallad eller (tills jag upptäckte de innehöll mjölk) Melon-pan, ååååh så gott.
Ah för er som är nyfikna, fick reda på genom min kompis från Japan (hon har studerat i Sverige) att i Stockholm så har någon öppnat ett litet konditori där de säljer pan ^.^ Japanska bröd!! jag vet inte vad den heter tyvärr men jag har frågat Tokiko.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Ah, min frukost är nästan lika tråkig.



grovt bröd med kycklingpastej. MJÖLKFRI kycklingpastej! som dessutom smakar underbart gott!



den fanns på netto, och den räcker i evigheter!

2010-01-13 @ 10:48:54
URL: http://chayachan

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0