~Ockuperad dator~

2010-01-31 @ 09:52:27
Som ni vet så var min dator ockuperad igår så jag kunde inte skriva särskilt mycket >.<
Ville verkligen men när man fastnar på en sida som kan uppfylla ens drömmar XD så är det väldigt lätt att sitta där i timtal, skulle kanske ha armbågat mig fram till datorn XD men det hade nog inte varit särskilt uppskattat.. dock var det inte särskilt uppskattat att sitta och vänta. inte schysst

Denna morgon har varit hyffsat produktiv, jag gick upp och ut med vovven, sen tog jag mig an köket som såg ut som ett bombnedslag. Har fyllt diskmaskinen med allt som ska vara i (min sambo tycker det är slöseri att lägga i stora grejer då man kör maskinen oftare och då slösar energi och vatten) och sen tömde jag stället, plockade, fixade ihop två soppåsar som ska slängas och rengjorde bänken. Lämnade disken i hopp om att Johan kan tänka sig göra den, det är bara 5 grejer så borde inte vara så hemskt.

Kom på efter ett tag att jag glömde fixa bröd igår så vi har inget bröd hemma T_T Som tur var kom jag på det så nu är det igång, men det tar 3 timmar och 20 minuter, så önskar jag hade kommit på det tidigare.

Nu är det 2 timmar och 40 minuter kvar XD så störigt. Ska kanske duscha och tvätta håret för att ta upp tiden.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0