~nya tag~

2010-01-13 @ 13:42:42

Har ätit lunch och tagit en promenad nu ^.^

Känner mig lite piggare, men märker av att jag inte är van vid att jobba ordentliga dagar... bra erfarenhet dock. Men känner av att jag är trött >.< Idag är jag trött för att det är tråkigt väder, Kaworu väckte mig imorse och att det är så kallt ute, i övrigt fick jag sova som jag ville inatt, nästan.. somnade vid elva och vaknade tre gånger under natten.

Längtar tills jag kommer hem!!! Ska sortera lite papper men mestadels slappa och se på anime!! Det är min plan! Kanske ta hand om min stora klädhög men jag tycker jag förtjänar en vilodag åtminstone!! Speciellt eftersom det första jag måste ta itu med när jag kommer hem så är det att laga mat T_T och självklart gå ut med Kaworu ^.^


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Armand

Glöm ej bort att fortsätta namnge anime och sätta upp hyllan om du nu inte vill skjuta på det en dag tull men ej många kvar nu. Måste även fixa räkningarna och köpa frimärken till paketet till bredbandsbolaget.

2010-01-13 @ 14:24:06
URL: http://ariena.bloggsida.se
Postat av: chaya

Ah, gumman!



Stressa inte sönder dig nu. Ta och gör klart det viktigaste, din arbetsuppgift och vila ögonen sen.



Inte roligt alls att sitta framför en dator heltid. Man får så lätt migrän om man har otur.

2010-01-13 @ 17:23:24
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0