~Myskväll~

2010-01-12 @ 21:16:07
Hej igen ^.^
Jag har haft en rätt så händelsefull kväll, jag har arbetat i photoshop med en hemlig bild jag kommer lägga upp på söndag, den 17:e januari, det är en väldigt speciell dag!!!

Jag och pappa har varit uppe på vinden och lagt upp alla mina jul-lådor, sen också de kartonger vi fyllt med papper och pärmar som vi inte använder och inte heller använt på jättelänge, så skönt att rensa och faktiskt bli av med en hel del, tyvärr slängdes inte så mycket.

Vi skruvade ihop en bänk jag ska arbeta vid, bokföring. Det är lite stadigare och större än det jag byggde XD
Ska namnge anime nu ett tag och sen lägga mig.. tänkte bada men orkar inte fixa iordning det... Kanske en annan gång ^.^

Idag ska jag tusan nog komma i säng i tid, stör mig så på att jag aldrig lägger mig när jag behöver det, Alltid något som behövs göras eller att jag blir ombedd att göra det.. så störigt. Jag behöver sova ordentligt annars är jag inte människa!!! Sitter bara och gäspar hela dagen lång.
Har inte förberett mat till imorgon, får se om jag gör onigiri imorgon, det är enkelt, bara ris, majonnäs och tonfisk, har allt hemma, har min älskade onigiri-press också ^.^ Köpt på Sunai i Stockholm. Får se vad det blir av med det.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0