~Myskväll med älsklingen~

2010-01-22 @ 22:25:46
Vi har haft en trevlig kväll ^.^ Lagade mat tillsammans för en gångs skull, gjorde Taco-paj!! Jättegott!!
Dock har jag ju en mjölk och laktosfri variant så min kanske inte smakar exakt likadant som den riktiga eftersom den är gjord på creme fraiche och ost....

... men iaf ♥



Jag är jättetrött, spenderade över en timma på att sova när jag kom hem, sen så har jag fortfarande huvudvärk >.< Den vill verkligen inte släppa.. sitter inne med morgonrock på mina kläder jag hade på jobbet och tofflor så är lite frusen av mig XD

Nu ska jag tvinga älsklingen att spela lite med mig utan något ljud och till det skall jag dippa morotsstavar och gurkstavar ♥ Planerade det för länge sen då den "krämen" som används istället för creme fraiche är stor förpackning och jag definitivt inte skulle behöva använda hela så tänkte jag göra dip på resten.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Gå in på min blogg och läs mitt inlägg om "möhippa do's and dont's"... =)

2010-01-22 @ 22:59:06
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: chaya

Det lät gott! *Om man tar bort -taco- ur det. taco gillar jag inte.. men PAJ med broccoli svamp och purjolök är väldigt gott och det var VÄLDIGT länge sedan jag lagade det..



men det var inte därför jag tänkte kommenteraXD



You've got Mail^^

skickade en bild till dig, definitivt inte färdig, men en skiss i alla fall^^ Vad tycker du?



*Chaya hoppas att det vart till rätt adress!

2010-01-22 @ 23:18:40
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0