~Mysig fika~

2010-01-17 @ 18:51:24
Mina föräldrar kom över idag på fika ^.^
Vi åt på några av de cupcakes vi gjorde igår ♥
Det var jättemysigt, jag visade lite grejer vi har införskaffat eller ordnat sen nyår eftersom mamma inte varit här sedan dess.
Jag har fått rätt på det mesta nu vid det andra skrivbordet, där jag kommer att jobba vid och naturligtvis blogga ^.~
Köpte en skrivare igår och riggade upp den nu men märkte vi gett bort den gamla skrivarens sladd mellan datorn och skrivaren så då får ju skrivaren vänta innan jag kan använda den XD
Lite typiskt.

Nu ska jag gå ner och göra currykyckling för allra första gången ♥
Ska bli intressant att smaka ^.^

Lägger upp lite bilder senare idag på Kaworu, fikan och maten!!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0