~Morning musumes 42'a singel~

2010-01-09 @ 16:35:09
Jag lyssnar troget till Morning musume, jag själv äger inte men min sambo äger nästan alla deras singlar, vi lyssnar båda och när vi var i Japan köpte han massvis av deras singlar och jag själv hade tyvärr inte råd.
Köpte dock deras senaste singel "Kimagure princess".

7 December gick en medlem ur, Koharu Kusumi, jag personligen var aldrig riktigt för henne men hon var trots det ändå duktig med tanke på hur mycket hon hann göra under sin tid i Morning musume.
Hon har slutat i Morning Musume för att arbeta som model istället för sångerska.

10:e februari så skall Morning musume släppa en ny singel som heter "Onna ga Medatte Naze Ikenai". Det går att lyssna på radiorips på youtube. I jämförelse med de andra singlarna de har gjort senaste tiden så kan jag säga denna var inte i min smak, lite skum om man jämför med de hits de har gjort.
De har dock något slags tema med alla deras skivor, oftast lite i symbolik med vad de heter. Exempelvis Sexy 8 Beat, lite sexigare låtar, låtar som handlar om kärlek. Happy 9 Smile har vi också, vilket har mer med känslor att göra än kärlek, iaf vad jag har fått fram av låtarna.

Om någon är intresserad kan jag lägga in ett inlägg mer ingående om Morning Musume.


Tjejen som är i den oranga kimonon är Koharu Kusumi som då har slutat i gruppen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0