~Morgonstund har guld i mun~

2010-01-29 @ 07:40:32
Stämmer det verkligen?!?! Om man måste vara petig och tänka logiskt...

Jag har iaf vaknat före väckarklockan och kunde inte somna om, har sovit väldigt gott inatt förutom att jag väcktes 2 gånger av älsklingen när han kom hem och när han gick och la sig.
Låg och drog mig ett tag i förhoppningen att antingen somna om eller koppla av men var alldeles för rastlös och gick upp i slutändan.

Älsklingen var inte helt nöjd med header-designen så jag får ta och attackera min tablet igen senare idag och göra om från början, det som var "fel" går nämligen inte att retuschera om jag minns rätt.

Ska snart äta frukost och gå ut med Kaworu på morgonens första promenad, Idag ska jag till malmö på en rekryteringsmässa och göra som alla andra gör, lämna in en cv och hoppas att de fiskar upp min ♥

Ska träffa en underbar vän till mig idag i malmö så ska bli trevligt ^.^

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0