~Mobildekoration~

2010-01-21 @ 19:09:58
Jag har nyligen blivit intresserad av mobildekoration, egentligen startade intresset under första resan till Japan, jag trodde det var omöjligt att hitta sådant i Sverige, sedan hittade jag lite mobildekoration i Danmark, vi var i en liten butik i Bornholm och jag hittade sådana små "diamanter" som man sätter på mobilen.
Jag försökte dekorera min mobil nu för ett tag sen, sedan såg vi att Foki hade dekorerat sin mobil i Thailand, jag blev lite glad då den telefonen hon köpte har samma "funktion" som min mobil, dvs att den har ett lock.
Jag började fundera på om jag skall dekorera min mobil när vi åker till Thailand, eftersom vi nu har planer på att åka.

Tittade på lite olika designer genom en sökning på google och hittade dessa:


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0