~Mat-dags~

2010-01-14 @ 18:03:52
Lagar mat ^.^ Steker kyckling, kokar ris och har tänkt göra en kantarellstuvning eller sås till *mums*

Är arg som ett bi just nu hemma för mycket har gått fel, höll på och fixade i sovrummet och vid datorn samtidigt och Kaworu hoppade upp och någon hade varit klumpig och lagt en nåldyna i sängen, När jag kom in låg Kaworu och drog ur nålarna.. hade två i pälsen och resten låg i sängen, blev jättearg men egentligen inte på Kaworu!!
Såg inte att nåldynan var där så kunde inte hjälpa det men fy vad sur jag blev!!
Men denna bloggen är inte till för att man ska prata tråkigheter utan bara roliga saker så nu glömmer vi det ^.^
Ringde pappa, han hade inte ätit så han kommer hit på mat istället, ska bli skoj!

Här kommer bilden på Norimakin jag gjorde imorse ♥

Riset är inte helt rätt rätt så de blev lite fula, men det var gott iaf.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Vi åt en sorts kycklingsoppa till middag idag. Direkt efter det åt vi plättar som jag hade stekt. Sådana där små plättar. Och till efterrätt en fruktsallad med grädde. Guh vad mätt man är!

2010-01-14 @ 19:52:16
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0