~Lugn kväll~

2010-01-08 @ 19:17:01
Yay, vi lyckades ordna älsklingens dator, den är formatterad och klar ^.^

Jag kände mig lite jäktad av ingen anledning alls, tror dock det har lite att göra med att Älsklingen ville få så mycket gjort på en gång, så började pynta skrivbordet jag byggde till mig själv igår och min mobiltelefon.


Kawaii-desu ^.^
Gillar att ha söta prydnadssaker som dekoration så blir man glad.



Hjärtana är köpta i japan ^.^ De satte jag dit för ett tag sen.
De andra pärlorna är köpta i en liten souvenirbutik på Bornholm.


Jag har suttit och sorterat lite i min dator, det är tänkt att vi ska formatera min dator också så den får ny energi, så mycket som jag använt den sen jag fick den så behöver den fräschas upp.

Ska sätta mig med photoshop och sen försöka ordna upp bloggdesignen så att den blir snygg ^.~


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Ah, så avundsjuk.



Jag kan INTE snickra om det så skulle rädda livet på migXD



Det var mysigt!

Själv har jag bara en massa skräp och papper och block och böcker travade på mitt skrivbord, finns PRECIS plats för datorn.



Precis plats-.-

2010-01-08 @ 19:26:35
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Nina

Najs skrivbord!

2010-01-09 @ 12:45:12
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0