~Kunde haft bättre för mig~

2010-01-18 @ 12:43:55

Jag vet många inlägg kommer och det kanske verkar som jag inte jobbar som jag skall, men grejen är att jag gjort allt jag kan göra och behöver veta om posten med förhoppningsvis kontoutdraget, men ser inte ut som det, är det inte kommen ännu så måste jag gå hem igen förmodligen.

Har suttit och surfat lite nu när jag väntade på att han skulle sluta prata i telefon så jag kunde fråga..
Sen surfade jag också när jag åt ^.^ Matsalen var upptagen.

Tittade sedan på minipc.. har tänkt spara ihop och köpa en när jag kan.

Blev väldigt sugen på denna ^.^

Kostar visserligen 5999 men jag har inte direkt tänkt handla den för att den ska fungera i ett år, jag har tänkt ha denna länge!!! Väger 638 gram, har inbyggd webbkamera, har inbyggt 3G så man kan hitta internet var än man än är. 2GB Ram och 80GB i hårddisken. Detta kommer bli perfekt!!!!
Man måste ändå betala typ 4000 om man vill ha en minipc som är bra, varför inte betala "bara" 2000 kr mer och få något som är både fantastiskt snyggt och jättebra!? Jag har bestämt mig.

Fler som är nyfikna kika in här


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0