~Kawaii Köksredskap och misc~

2010-01-31 @ 10:10:39
Håller på och försöker hitta lite söta grejer att ha i köket eftersom jag älskar att laga mat och baka

Hittade dock detta på en länk i en annan blogg på bloggspot och den fick mig utsökt att tänka på en av mina egentligen favoritbutiker i Shinjuku men så dum som jag var så köpte jag bara till min syster där T_T

Denna söta butiken som jag syftar på ligger i tunnelbanan i Shinjuku, de säljer jättemycket bakelseinspirerade grejer som bestick, skålar, ex. en glasskål som ser ut som en strut där man alltså har själva "glassen" på struten som är ett lock och så har man sin glass i. Sen hade de en godisskål som såg ut som en jordgubbe ♥ och andra supersöta grejer, ska verkligen attackera den butiken nästa resa och reuinera mig själv XD

 

Sen hittade jag dessa och de var ju bara för söta eller hur?!

 

Hittade dessa på denna internetbutik som kommer reuniera mig totalt

Vad sägs om det?! en tejprullehållare som ser ut som en doughnut!!!

 

Denna kopp är ju bara ett måste ♥ Den är ju bara så söt!! även om jag egentligen är hundmänniska så var den ljuvlig!


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Jessi

Hej jag undrar vart du hittade alla dessa underbara saker? skulle vara jätte snällt om du kunde maila det till mig, länken i dina inlägg fungerar tyvärr inte =/ tack på förhand!

2011-07-19 @ 19:19:35

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0