~Katastrof~

2010-01-22 @ 06:48:39
Visserligen nog i bara mina ögon XD

Jag har tränat zumba och tyckte jag för första gången skulle se hur resultatet blivit.. jag har gått upp till 53 kilo *ångest*
Men jag försöker att inte bryta ihop här, för mina byxor sitter lösare vid rumpan och min midja är lite mer timglasformad så jag försöker inbilla mig att viktuppgången bara är muskler än så länge....ska kämpa vidare.. dock en annan faktor... ni minns jag berättade om min onda mage, fortfarande inte helt ok så den är lite uppblåst så förhoppningsvis så bidrog den till lite av viktuppgången..

Måste se framåt, Gambatte!! fortsätter jag dessa fyra veckorna så får jag säkert ett resultat!!!


sitter och äter frukost, blev bara en macka eftersom jag blev så ledsen över min viktuppgång... dock tror jag att de senaste cup-cakes'n bidrog en del XD men det är bara att kämpa på!! Eftersom kroppen ser bättre ut så borde jag inte tänka så mycket på vikten, det är ju faktiskt inte den som räknas........egentligen, men visst kan man inte sluta bry sig på det ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

jenny chan......



inte stirra blint på vågen! eller BMI, vilket BARA visar vikt genom längden! titta på måttband och fasthet istället!



Tycker du att du ser smalare ut så är det ett BRA resultat!



*även om du redan är VÄLDIGT smal... jag är avundsjuk. Min kropp verkar bestämts sig för att inte vilja tillbaka till mitt mål......

2010-01-22 @ 10:49:31
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Schuldig

När du väger dig spelar också in. Ett tag efter träning väger man mera eftersom musklerna pumpas upp, likadant om man väger sig mitt på dagen eftersom man kanske har hunnit äta ett par gånger. Andra saker kan också spela in; t.ex. väger man mera när man har mens (som om det inte var */&%¤# nog ändå) och så vidare och så vidare. Men om byxorna sitter lösare så har du ju inte precis gått upp i vikt. Skit i vågen och gå på känsla istället, vet jag!



(Och jag glömmer ju alltid att tala om att det är jag som gömmer mig bakom det här namnet, lilla dessert... Mwahahaha. slickar sig om munnen)

2010-01-22 @ 23:21:58
URL: http://schuldig.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0