~Jäktad dag~

2010-01-15 @ 14:47:58
Saknade underlag så jag kunde inte jobba idag så fick åka hem.
Hade med två mocca latte till mig och älsklingen ^.^ De kan ordna med sojamjölk så jag tål, men jag råkade mixa vilken som var vilken så vi fick gissa oss till det för ingen av oss var säker.
Har än så länge inte ont i magen iaf :P Eller ja, inte mer än vanligt iaf.

Vi städade lite här hemma och sorterade, sen var det dags att göra korvstroganoff till lunch.
Ska snart gå till mamma och pappa, mamma kommer tillbaka till Eslöv idag så ska bli skoj att träffa henne igen, Hon har bilen full med grejer så ska ta med Kaworu på promenad och hjälpa till att bära.

Lisa kommer sen så vi ska ta sällskap om vi inte får skjuts ^.^ Men vill inte besvära mamma nu när hon åkt så långt så förmodligen går vi, men då blir Kaworu bara glad.

Ska försöka mixtra lite med designen sen och se om jag kan göra något vettigt med den ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0