~Inköp~

2010-01-14 @ 19:53:46
Var på coop idag och köpte lite tillbehör till när jag och Daniella ska göra cupcakes på lördag ^.^


Soy Whip - Mjölk och laktosfri spraygrädde som man kan dekorera med ^.^
Det närmsta riktig grädde jag har hittat, tyvärr kan inte Lisa äta det eftersom det är soja i.


Detta är en rund strösselburk, tårtbitar med olika strössel
Sida 1


Sida 2

Tycker det är sött ^.^ Var nära på att köpa dekorationer att ha på, som är gjorda helt i socker men det var lite väl dyrt, 32 spänn för bara 12 bitar, det är det inte värt det.


Ska duscha nu.. Sen ska jag städa min sida av sängen, jag är sån drelle-pelle där *rodnar* fullt med böcker, kläder och papper XD


Oh förresten, en tråkig sak har hänt, Kaworu har bitit sönder mitt fina hårband jag köpte på mellandagsrean, ska försöka laga den men ser blekt ut... T_T

Jag är inte sur längre förresten ^.^ Har skrivit upp en liten lista på vad som gjorde mig sur så blev jag lugn igen!!

Pappa sa jag kunde vänta med arbetet som jag skulle göra till på lördag, var egentligen inte så bråttom, samt att han tyckte synd om mig att det krockade med det jag gör nu om dagarna. Yay, mer tid att koncentrera mig på att göra saker i lugn takt så jag inte blir för stressad.

kram kram.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0