~Igårkväll~

2010-01-28 @ 09:39:00
Jag är en aning sur på att jag var för trött och hade för ont i magen för att uppdatera, är besviken på mig själv, men jag hälsade iaf mina trogna läsare *hint hint* att jag faktiskt ville uppdatera egentligen.

Före maten så var jag ute med vår lilla yorkie som inte förresten är så liten längre XD han är ju stora killen nu, över ett år!!! Jag var iaf ute med honom och sprang omkring i snön och lekte lite, han älskar snö så han var lycklig.

När vi kom in var det ju tvunget att tvättas XD, han avskyr att bada, men han får en massa snöbollar i pälsen som är omöjliga att smälta med bara handduken. Då skulle vi fått stå och torka honom i åtminstone en halvtimma..
Så här kommer lite bilder på blötnissen:


Demonögon?! Självklart...men han ville inte vara tillräckligt stilla för en bild utan blixt.


Hehe, lite tjurig på matte, här är en tidigare bild samma dag så ser ni lite skillnad:


Hihi, lite mer päls kanske?!

Senare under dagen som jag berättade snabbt igår så gjorde vi en laxrätt!!
Här hittar ni receptet på laxrätten, det är en utskriftvänlig variant så ni kommer få förfrågan om att skriva ut, vill ni inte det är det bara att trycka på avbryt så ser ni receptet.


Här ser ni skillnaden mellan lax med ost och lax utan ost.


Så här såg min rätt ut på tallrik.


Närmre bild på läckerheten.


Under tiden vi åt så såg vi på inside the actors studio, min mage började göra gradvis mer och mer ont och jag började bli väldigt trött och somnade i soffan, sen låg jag med huvudet på Johans axel och sen jag upp och la mig.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0